Esmée in the U.S.A.

gastgezin in Texaaaas!

Yesyesyessssssss, ik heb een gastgezin! Woensdag werd ik gebeld door Jessica vanTravel Active met 't goede nieuws.Ik ben zooo blij, echt waar! Inmiddels is het 'tzondag en ik heb het er nog aldoor over haha. Ik zal wat vertellen over het gezin en het plaatsje waar ik ga wonen.

Het is een gezin met twee meiden van 15 en 18. De oudste (Kate)zit in haar eerste jaar van college en woont niet huis, de jongste (Andie)woont wel gewoon thuis en gaat naar de school waar ik straks ook heen ga: Brenham High School! M'n gastvader Jim is piloot en m'n gastmoeder Susan is huisvrouw. Het gezin heeft twee grote honden, ze houden van reizen, theater en uit eten gaan (dat doen ze normaal gesproken één keer in de week!!). Ik deel een badkamer met Andie. Met Andie heb ik ook al contact gehad via facebook, ze lijkt me een heel aardige meid. Ook de ouders schreven zo'n leuke brief. Het plaatsje waar ik ga wonen (Brenham, Texas) ligt tussen de grote steden Austin en Houston in. Op 5 minuten rijden is een groot meer en ook de school is ongeveer 5 minuten verderop.In de buurt zijn mooie barbecueplaatsen.. so I can get a feel for real Texas barbecue! Het is er vaak mooi weer en ze hebben een zwembad in de achtertuin, zo heerlijk. Het huis heb ik even gegooglemapped en het is echt WAUWW van de buitenkant, ze hebben ook een gameroom eneen pooltafel.Ik heb er zooo veel zin in!

Het gezin komt officieel uit het Noorden, maar is verhuisd naar Texas vanwege het lekkere weer. Opa en oma zijn mee verhuisd en ook zij zien er naar uit me te ontmoeten, dat schreven ze zo leuk in de brief! Brenham High School is niet heel erg groot, maar volgens mij wel heel gezellig! Je kunt er in elk geval veel verschillende sporten en activiteiten doen. Om de school liggen ook van die grote sportvelden haha, precies zoals je het verwacht van een Amerikaanse High School! Ik vind het ook hartstikke leuk dat Andie ongeveer dezelfde leeftijd heeft, dan kunnen we samen naar school en maak je al snel vrienden denk ik. Rond 6 augustus vertrek ik richting Brenham... met een tussenstop in New York en op 22 augustus begint school.Ik kijk er naar uit, heb er echt heeeel veel zin in!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active