Esmée in the U.S.A.

Voorbereidingen voor Springbreak!

Hoi allemaal!

Ik heb jullie al een hele poos niets laten weten, dus het wordt weer eens tijd voor een update van mijn Amerikaanse leven. Het is hier 23:13 's avonds, morgen moeten Amerikaanse high school sophomores en juniors de TAKS test Engels maken. Ik -als uitisselingsstudent- ben een uitzondering, hoera! Ik heb mooi de tijd om wat uit te slapen en m'n spullen te verzamelen voor onze trip naar Colorado. Jaaaa, ik ga naar Colorado (vrijdag start springbreak) met Lindsay, een vriendin van Lindsay en haar familie. Eerst gaan we op girlscoutcamp in Austin... Ik ben benieuwd hoe dat wordt, ik heb namelijk geen idee wat we gaan doen behalve de zonsondergang kijken op lake Travis (schijnt heel mooi te zijn) en 's avonds een kampvuur maken met s'mores. Vandaag hebbenLindsay, Kate (Lindsay's vriendin die mee gaat naar Colorado) en ik van alles gebakken voor in de auto opweg naar Colorado. Het wordt een lange rit, maar we stoppen op verschillende plekjes en overnachten in Roswell, New-Mexico. Roswell is het plaatsje van de aliens! In Colorado gaan we 3 dagen snowboarden... ik heb er zooo veel zin in!!!!

Hier in Brenham is het weer heerlijk warm en de bluebonnets beginnen te bloeien... het is lente kun je wel zeggen! De winter was van korte duur. In het begin van de vorige maand hadden we natuurlijk nog onze Hairspray uitvoeringen. Daar heb ik echt onzettend van genoten! We hebben er hard voor gewerkt, maar de productie was uiteindelijk echt goed.Na de optredens zijn we lekker elke avond uit eten geweest met een grote groep en we hebben veel gelachen.De laatste avond hadden we een castparty. Het was echt een hoogtepunt. Hairspray lijkt alweer zo lang terug..

Ik heb nog maar 3 maanden hier en over anderhalve maand komen pap, mam, Thijs & Lau me al opzoeken!

De tijd vliegt!!!

Ik ga slapen.

Liefs,

Esmée

Reacties

Reacties

Papa

Hoi lieve Essie,
Je had ons al veel verteld over wat je ging doen met Springbreak. Heel veel plezier op deze roadtrip!
Xxxxxxx pappapapa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active