Esmée in the U.S.A.

Examentijd......

Morgen heb ik mijn eerste examen (Nederlands) en daarmee begint de examenperiode van 2 weken voor mij officieel. Ik MOET slagen, anders gaat het Amerika-avontuur niet door. Ik ben als de dood om te zakken, echt niet normaal. Ookal sta je er aardig voor.. je moet jezelf gewoon nog één keer bewijzen hè.

Ik heb via facebook heel veel contact met Andie en ik krijg steeds meer en meer zin in Amerika! Andie is 3 dagen nadat ik aankomjarig. Ik ga hier in Nederland iets leuks kopen: klompen ofzo haha. Ik was in ieder geval van plan om voor het hele gezin een soort Holland-pakket samen te stellen met tulpenzaadjes, drop, stroopwafels, delfts blauw etc.

Tien augustus (een dag na paps verjaardag) ga ik vliegen. Eerst naar New York (via Chicago) en daarna naar Houston. Ik ga samen met Phylicia en Estee (twee meisjes van school die ook een jaar High School gaan doen)naar New York, dat is dus echt super leuk en heel toevallig!

Andie geeft een feestje voor haar 16e verjaardag! Dat is natuurlijk heel leuk, want dan ontmoet ik voordat ik naar school ga al mensen uit de buurt en van mijn leeftijd! Andie vroeg of ik samen met haar tennis en drama wil volgen, zij doet zelf altijd mee aan de schoolmusicals en ze gaat volgend jaar voor 't eerst tennissen. Dat ga ik zeker doen! Ik wilde sowieso gaan sporten en theater etc. vind ik ook hartstikke leuk, dus why not!?

Voor nu is het mooi geweest, ik ga me weer concentreren op de examens.. heeeel belangrijk!

Wink

Reacties

Reacties

Sylvia

wow lijkt me ook echt geweldig om
naar Amerika te gaan ! Spannend zeg ! :)

Esmée

Ik heb er onwijs veel zin in, heel spannend ook inderdaad! Ik weet niet hoe oud je bent Sylvia, maar als je er aan zit te denken om ook een jaar High School te gaan doen in Amerika moet je zeker de brochure van Travel Active aanvragen!

Sylvia

ik ben 15 en zit nu in de 3e dus, ik ben er al wel een beetje over na aan het denken wat ik na deze school wil gaan doen. enn ik hou heel veel van reizen en wil graag stewardess worden. en om de Engelse taal goed te leren kennen, lijkt me het super om een jaar naar Amerika. en Amerika lijkt me echt een super leuk land ! :) echt heel erg bedankt voor je reactie, ik heb de brochure aangevraagd. ik ga je reis verhaal zeker volgen, groetjes sylvia.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active