Esmée in the U.S.A.

GESLAAGD!

Ik weet het inmiddels al een tijdje, maar ik ben geslaagd! Joehoeee, wat een heerlijk gevoel.Ik heb van m'n opa en oma dollars gekregen voor m'n slagen, echt een top cadeau haha!Binnenkort is de diplomauitreiking, daarna op vakantie naar Frankrijk en daárna Amerika. Het komt nu wel heeel dichtbij hoor. Anderhalve maand nog ongeveer en ik heb er superrr veel zin in! Laatst was de voorbereidingsbijeenkomst van Travel Active waar ik heel veel aan heb gehad. We hebben kunnen praten met oud-studenten waarvan sommige net een week terug waren, echt leuk om hun verhalen te horen natuurlijk! Aanstaande woensdag ga ik op gesprek bij het Consulaat voor m'n visum. Ik weet niet precies wat ik kan verwachten, maar waarschijnlijk kom ik tegenover een stel Amerikaanse mannen te zitten en worden er wat vragen gesteld over m'n verblijf. Komt helemaal goed! Als ik maar netjes blijf, want ze zijn heel streng. Ik heb vorige week geskyped met Andie trouwens, zooo leuk! We hebben over van alles gepraat, was echt leuk! Kate was thuis omdat ze vakantie heeft (anders woont ze op een campus) en kwam even langs, ik heb ook nog gepraat met m'n hostmum. Jim was aan het vliegen. Het was daar in de middag toen we skypten en superrr warm. Susan was aan het werk in de tuin en had het er zo warm van dat ze even een duik nam in het zwembad. Haha, lekker idee toch, dat dat kan! Andie kan heel goed tekenen en heeft mij na getekend van een foto die ik op facebook had staan, dat vond ik toch zo aardig! (Zie foto's)

Ik kijk echt uit naar m'n jaar daar en ben er helemaaal klaar voor!

Reacties

Reacties

Patricia Schouten

Leuk hoor, deze site, ik zal zo af en toe eens bij je spieken, wat een te gek huis heeft het gast gezin, zwembad in de tuin .. wow!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active