Esmée in the U.S.A.

verschillende verhaaltjes vanuit verschillende vliegtuigen

Woensdag 10 augustus, 12:20
Daar zitten we dan: in het vliegtuig op weg naar Chicago! De stewardessen komen nu langs met drankjes en nootjes mmmjammie. Ik heb niet ontbeten, dus wat nootjes kunnen er wel in. Oh, het zijn zoutstaafjes zie ik nu: ook lekker! Ik zit naast Phylicia (en Estee, maar zij is even verplaatst naar een stoel voor ons). We hebben net afscheid genomen en dat viel best zwaar. Het was echt even slikken, en eenmaal door de douane heen nog een keertje slikken, maar algauw keerde het enthousiasme terug. Ooopsie, ik mors orange juice over de stoel heen.. lekker onhandig.
Ik ga iedereen thuis ontzettend erg missen.. pap, mam, Thijs, Lau, Merel, en nog veel meer mensen! Iedereen ontzettend bedankt voor de lieve smsjes, berichtjes, belletjes etc. Ik waardeer het heel erg en ik vind het leuk dat jullie ook met me 'meereizen'. Jor, Lou en Eline: ik vind jullie brieven zooo lief, heeeel erg bedankt!!!
Nou, we hebben er al weer 508 kilometers opzitten, dat gaat snel! We zitten in een mooi vliegtuig, schermpje voor ons neus, helemaal luxe. Phylies en ik hebben net onze papiertjes ingevuld (U.S. customs and border protection en nog iets), we moeten ze straks inleveren als we aan zijn gekomen. Alles gaat goed tot nu toe, maar er had ook nog niet heel veel mis kunnen gaan. Ik verheug me op New York, ookal geniet ik ook van het vliegen. Phylies en ik gaan nu een filmpje kijken: Dumb and dumber. Doeidoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii xxx vanuit de lucht (ookal post ik dit pas in het hotel)
Update 16:57 (Nederlandse tijd!)
We zitten nog steeds in het vliegtuig en het uitzicht is landerig... jeeeejjjj. We hebben heel veel wolken en water gezien en nu is er land in zicht. JOEHOE!! De film Dumb & dumber was stom (slechte humor).................. dus we hebben een andere film gekeken. Water for elephants or something like that. WIJ HEBBEN ZOOOOOOOOOOOO VEEL ZIN IN NEW YORK WWAAAAHHH LIKE OHMYGOD! We gaan lekker pizza eten in het hotel als het goed is en daarna krijgen we uitleg over de New York oriëntatie. Morgen vroeg op, dan kunnen we een lange dag genieten van New York. We hebben trouwens een heel grappige steward aan boord. Een echte Amerikaanse gay steward. Hij heeft een blauwe Ray Ban bril en hij is kaal. Hij deed heel grappig voor wat we moeten doen in geval van nood. Bij kotsen pak een zak en hij demonstreerde zelfs hoe dat er dan uitziet: kotsen in een zakje. HAHAHA. Ik zie Houston op het kaartje/schermpje staan.
Update 23:50 (Nederlandse tijd!)
We hebben een beetje vertraging vanuit Chicago, dus pak ik m'n laptopje er nog even bij voor het opstijgen! We hadden wat vertraging bij het boarden en nu staan we stil op het vliegveld, beetje vertraging maakt allemaal niet zo veel uit. Ik ben nog steeds niets kwijtgeraakt, hoera!! M'n trolley moest trouwens wel even nagekeken worden, maar dat zat allemaal goed. De vrouw die m'n koffer nakeek was heel Amerikaans aardig! Oh, en ik heb m'n lucky dollar! Ik heb een orange juice gekocht bij de mac op het vliegveld en daar heb ik m'n lucky dollar gekregen. Die moet ik dus goed bij me houden en niet spenderen. Chicago heeft een super groot vliegveld! We moesten met een treintje naar onze terminal. We hebben trouwens een super leuke groep, de eerste dagen in New York worden sowieso supaahhh toll. Straks gaan we nog een groep van 60(!) Duitse studenten ontmoeten die ook in ons hotel verblijven en mee gaan tijdens de New York oriëntatie. Het is helemaal licht hier in Chicago terwijl het in Nederland pikkedonker is, logisch natuurlijk vanwege het tijdsverschil, maar toch grappig (gewoon een gek idee!)! Oooops, we gaan opstijgen. Ik doe m'n laptop weg. Groetjesssss!

Reacties

Reacties

Ronald

Leuk Essie om je verhalen te lezen, alleen de reis naar NY is al een groot feest. Succes met je eerste gesrek op school vandaag
xx Papplapapapa

Oma en opa Louwman

Everything seems okay, nice stories and hopefully it will go on with all the coming surprizes
Ook van oma natuurlijk het beste gewenst en veel plezier met een hoop goede indrukken en over een
jaar daarmee thuiskomen
liefs
oma en opa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active