Esmée in the U.S.A.

New York/ eerste indruk van het gastgezin

Hoi allemaal!!!

Dit wordt m'n eerste verhaal vanuit Amerika! Er was geen gratis internet in het hotel in New York, dus ik heb m'n verhaaltjes (getypt in het vliegtuig) zojuist gepost vanuit m'n bed hier in mijn nieuwe, grote huis in Brenham, Texas.Ik weet echt niet waar ik moet beginnen. Laten we beginnen met New York: het was GEWELDIG!!!! Behalve het gedeeltje waarin ik de groep kwijt ben geraakt, maar dat probleem was snel gefixt. Ik was foto's aan het maken met Fleur tegenover de Forever 21 winkel op Times Square (daar zag je jezelf op een groot scherm) en ineens was de groep weg. Jeetje, wat voelde ik me nietig in die grote stad. Gelukkig waren we samen en vonden we de groep.

We hebben ZO veel gezien in die korte tijd dat we in New York waren. Alles was super goed ingepland. We hebben eventjes door Central Park gelopen en de tourguide (leuke, grappige vent) vertelde leuk over het park en wat dingen er om heen. We gingen met de bus naar een volgende stop en zo ging dat de dag door. De eerste dag kregen 10 dollar en konden we kiezen waar we wilden eten. We hebben over the Brooklynbridge gelopen en ijs gegeten en ja, allemaal leuke dingen. 'S avonds aten we Italiaans ergens, was goed eten. We hebben ook nog mogen shoppen de eerste dag en dat was echt leuk! Ik heb rode allstars gekocht en nog een jurkje en een short en sokken en niet te vergeten: een abercrombietrui! Jeetje, ik snap waarom iedereen zo fan is van dit merk. Dat vest zit zó lekker!!! Ik zal 'm hier de komende weken niet nodig hebben, want het is heeeeet. Maar ik ben blij dat ik 'm heb gekocht. En verder, ja. na het eten de eerste dag: Top of the Rock! Wauw, dat was ZO mooi... we hadden een super mooi uitzicht over de stad. The Empire State Building, Times Square... echt prachtig mooi uitzicht. Als m'n camera niet leeg was had ik heeeel veel foto's gemaakt van dit uitzicht. Ik heb wel foto's van Fleur (met haar kon ik het heel goed vinden, ze was heel aardig. Ze wil ook journalistiek doen in Utrecht en ze zit ook in Texas, San Antonio dus we gaan elkaar vast nog wel zien dit jaar. Vrijdag ga ik naar San Antonio, daar wonen de opa en oma). Waar was ik gebleven? Ik weet het niet meer, maar ik heb dus heel veel gezien. Dag twee het vrijheidsbeeld, times square by night, gele taxi's. Allemaal leuke ofwel indrukwekkende dingen gezien.. Zoals Ground Zero. Coney Island was trouwens heel erg leuk. We gingen er naar toe met de metro. Ik ben in een heel oude achtbaan geweest, super eng maar te gek. hij was zoveel enger dan ikhad verwacht en echt heel stijl en oud en van hout. Haha, ik vond 'm leuk! En ik heb een freak show gezien: freaky!! Maar in ieder geval: New York was top, helemaal leuk! Leuke groep inclusief de begeleiding en een goede oriëntatie.

Ik wil jullie alles vertellen over m'n gastzgezin en m'n aankomst en alles, maar ik ben ZO moe en ik moet er morgen vroeg uit voor een gesprek op school. Ik ga nu echt slapen en dan vertel ik er later over. Het is allemaal positief, so far so good!!!! Jullie horen snel van me:)

Liefs,
Esmée

Reacties

Reacties

Opa en Oma van Dijk

Lieve Esmée,
Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.
Heel veel plezier van Opa en Oma van Dijk

Nidia van New 2 You Hoorn

Hartelijke Groeten van Nidia
uit Hoorn.
New 2 You

Ankie

Lieve Esmée

Nog 2 nachtjes dan ben je jarig....25 september Hoera
17 jaar
Ik hoop zo dat het Pakket op tijd is...

Liefs Mama

Van ons Allemaal

Hee Lieve Schat,

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
Een heerlijke dag,en vergeet niet vanavond je cowboyboots uit te trekken hé,ze zijn echt geweldig.
En ik ben echt blij dat we dezelfde maat hebben :) :)
Esmée geniet lekker van je verjaardag en fijn dat we elkaar gisteren gesproken hebben,leuk de rondtour
door het huis.
Liefs Papa.Mama,Laura,Thijs,
Benthe,Barth

Opa en Oma van Dijk

Lieve Esmée
Van harte Gefeliciteerd met je 17 e verjaardag.

Kus van OPa en OMa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active