Esmée in the U.S.A.

San Antonio

Hi there everyone!

Daar ben ik weer met een nieuw verhaal. Laat ik beginnen met Andie's feestje afgelopen dinsdag: dat was hartstikke gezellig! We hebben gezwommen en gegeten... leuk dus! De vrienden van Andie wilden alles weten over Nederland en waren heel geïnteresseerd. Elmar was er ook en bleef slapen. De volgende dag heb ik opnieuw die verdomde test gemaakt en weer heb ik gefaald. Nu ga ik US History volgen op de High School, niet op collegeniveau. Niet zo heel erg, maar wel balen want ik vind het niet leuk om te falen. Om alles even te laten bezinken heb ik wat rondgedreven op een matrasje in het zwembad en dat deed me goed haha

Laughing

Glee
Chorale (zingen)
Fashion Design

Ik ben heel blij dat de school counselor het zo goed heeft kunnen fixen, want het zijn voornamelijk leuke vakken (electives) en i.p.v. wiskunde heb ik kookles!

Ik was woensdag naar de open dag van school. Daar heb ik met wat leraren gesproken en ik heb m'n ID kaart laten maken (dat is je schoolpas aan een keykoord. Je moet 'm elke dag om je nek hebben hangen.) Morgen begint school en natuurlijk hoor je geen zin in school te hebben, maar ik heb wel zin in school JOEHOEEE! Ik heb al m'n spullen klaar liggen en ga dus helemaal geordend het jaar tegemoet (ik hoor de meesten van jullie al denken: Esmée, geordend!??! HAHAHAHAH, maar ik doe m'n best en begin het jaar netjes en geordend...).

Van het weekend was ik naar San Antonio. Het was de anniversery van de ouders van Susan, ze zijn 52 jaar getrouwd. We sliepen twee nachten in een hotel en het bed lag perfect. Verder hebben we weer veel gegeten. Ik ben o.a. naar het rainforest café geweest, dat is een restaurant dat er uitziet als de jungle. Het plafond is helemaal bedekt met bamboe, klimop, slangen en weet ik het wat allemaal. Om de 15 minuten (gok ik) begint het heel hard te regenen en hoor je dierengeluiden. Die geluiden hoor je trouwens continu, alleen dan even extra hard. Het was wel grappig! Zoiets heb ik nog nooit gezien in NL. We hebben nog gevaren over de uitgegraven rivier in San Antonio en we zijn naar een voorstelling/musical geweest over Texas. Dat was echt lachen en vooral leerzaam. Ik ben heel wat wijzer geworden over Texas en Texanen. We zijn ook nog naar een heel leuk Mexicaans marktje geweest waar ik een tas heb gekocht. San Antonio ligt dichtbij de Mexicaanse grens... En ook heel leuk was dat we even wat gedronken hebben bij de Starbucks met Fleur en haar gastzus Emily. Fleur ken ik van New York en zij woont in San Antonio, dus vandaar dat we afgesproken hadden om even te meeten!

Vanavond ga ik waarschijnlijk schieten met Jim en Bradon (zoon van een goede vriend van Jim, zit ook bij mij op school) en daarna ga ik volleyballen met Andie en vrienden van haar. Dat wordt nog een leuke avond. Ohja, en we gaan nog ergens eten vanavond: we doen niet anders!!!