Esmée in the U.S.A.

The Fair in Brenham

Hoi hoi,

Ik post snel achter m'n vorige verhaal nog een verhaaltje omdat ik moet wachten op de wasmachine en omdat ik gisteren naar de Fair ben geweest en het heel leuk was! The Fair is best een big deal hier in Brenham. Het is een kermis zoals wij die kennen, alleen dan anders. Je kunt op een olifant rijden, er zijn veel dieren, er is rodeo, veel te eten en natuurlijk zijn er kermisattracties. Ohja, en er wordt een Fairqueen gekozen.De Fair duurt zo'n anderhalve week en afgelopen woensdag kregen we zelfs vrij van school.

Ik vond het rodeo gedeelte heel gaaf! Ook de rides waren leuk (attracties). En wat ik nog het allerleukste vond was dat je een goudvis kon winnen! Voor een dollar mocht je vijf pingpongballetjes in een beker proberen te gooien. Je kreeg een goudvis als het je één keer lukte, twee als je twee balletjes raak gooide etc. Ik miste vijf times in a row:(. Hannah probeerde het ook en won een goudvis, maar wilde helemaal geen goudvis, dus die mocht ik hebben!!! De goudvisman was heel aardig en gaf me twee goudvissen. Ik was zo blij met ze, ze heetten Fun & Fair. Nu zijn ze beiden dood. Misschien omdat ik ze appel heb gegeven i.p.v. vissenvoer, ik weet het niet. In ieder geval was ik niet blij toen ik mijn twee visjes zag drijven...

Dit weekend gaat iedereen ook weer, maar wij gaan naar Kate's college en blijven daar in de buurt slapen in een hotel voor twee nachten. Ik heb er zin in, ben heel benieuwd hoe haar college en de campus eruit zien! Als het goed is wordt het een gezellige boel, want het is familieweekend. Er is een pepralley, dan uiteraard ook een footballgame en grappige spelletjes. We'll see! Oh ja, vandaag hebben we funnel cake gemaakt met Culinary Arts, dat was jammie. Gisteren met de Fair heb ik het voor het eerst gegeten en het is super lekker. Het is een soort oliebol!

Vandaag was een B Day, B Days zijn mijn lievelingsdagen op school. US History, Culinary Arts, Fashion Design, Glee en Tennis: I love it! A en B days wisselen elkaar af. Een A Day is US History, English, Choir, Food Science en Tennis. Ook heel oké. Vandaag was Jorgé (spreek uit als: hoorhee) z'n eerste schooldag in Brenham. Hij is een exchangestudent uit Mexico en woont bij Dallas. Hij was geplaatst in Houston, maar zijn hostparents gingen scheiden, dus moest hij naar een nieuw gastgezin. Sinds een dag of twee woont hij bij Dallas! Hoorhee is echt een schatje, ik ben blij dat hij nu eindelijk een vast en leuk gezin heeft. Hij gaat ook tennissen dit schooljaar, echt leuk! Vanavond was Thursdaynight Dinner, het was heel gezellig. Andie bleef thuis, ze was ziekig.

Ik ga m'n was in de droger doen,

Ciaooo!

Reacties

Reacties

Ronald

Hoi Lieve Es, wat zielig voor die goudvissen! maar misschien hielden ze meer van banaan ;) De Fair klinkt ook echt als een heel gezellige happening. Heb je zelf nog met rodeo meegedaan? Er is een hele grote doos via de luchtpost onderweg naar je, met allemaal leuke verrassingen!!
mama en papalapalap xxxx

Dannique

Hahahahhaha Es!
Ik dennnnnk zo maar, dat vissen niet tegen appel kunnen. :p Geniaal! :)
Wel superkoel dat je goúdvissen op de kermis kunt winnen! En dat je op een olifant kunt rijden. Omg. Hoe koel is dat!
xxxx

Buurtje Bart en Sharon

Apple is not done..... Esmee toch! ;-)

Maar.... Vandaag ben je jarig! Van harte! Duurt voor jou nog even, maar hier ben je al jarig :-)

Gefeliciteerd!!! Bart Sharon en knuffels van Annika en Timo

caroline

Lieve Esmée,

Allereerst Happy Birthday !! Je kadootje houd je van ons tegoed, die zijn in goede handen, de meneer van de dierenwinkel zou ze geen appel voeren.....!!
Heel veel groetjes en liefs van ons allemaal.

xxx Pieter, Car,Kaylee,Jesse,Daimy en Michelle

Ingrid Kees Sjoerd en Nienke

Hoi Lieve Esmée, van harte en een ""big hug van ons allemaal. Vast raar je eerste verjaardag zo ver weg, maar het vieren zal zeker goed komen nalv het lezen van je fantastische verhalen. Maak er een leuke dag van en eet lekker veel chocolade?taart.
Liefs Ingrid, Kees, Sjoerd en Nienke

opa en oma Louwman

Allereerst proficiat met je 17 e verjaardag, ik hoop een mooie dag en ik heb al gehoord dat je als cowgirl terugkomt met special boots. We genieten van je stories, veel nieuwe en spannende dingen, erg amerikaans natuurlijk Ook op college krijg je leuke vakken American history is zeker interessant. Je engels /amerikaans/texaans are already improved ?
Nogmaals veel plezier met je gastgezin en we horen wel weer Nog dank voor de Hallmark card voor oma;s verjaardag groet en liefs oma.opa

Sharon

Es, wat is je adres? Dan stuur ik je een kaartje!


xxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active