Esmée in the U.S.A.

Nine weeks already!

Hi allemaal!

Ten eerste wil ik iedereen nog bedanken voor de felicitaties! Mijn verjaardag was te gek. Wel een flink poosje terug inmiddels, maar alsnog;D. Ik had super goed weer en ik ben verwend joh!!!! Door jullie Nederlanders en door iedereen hier. Ik heb cowboyboots, een scrapbook, coca cola pyjamapants en nog meer leuks gekregen. Ookheb ik een feestje gegeven de dag voor m'n verjaardag. We hebben gezwommen, pizza besteld en gekletst. Was heel gezellig! Op m'n verjaardag zelf aten we bij m'n favoriete restaurant met opa en oma en de familie Appel. God jongens, wat is dit alweer een tijd terug. I don't really feel like talking about what happened a month ago.... de afgelopen week was daar veel te leuk voor!

Toch zal ik voor jullie even wat gebeurtenissen op een rij zetten. Komt ie:

-veel naar de bios geweest
-weer naar een footballgame geweest, en feestje van te voren en achteraf.
-naar Kate's college geweest voor een weekend. Ook weer een footballgame gezien en filmmarathon gehouden en tafeltennis gespeeld
-op date gevraagd door een jongen uit m'n geschiedenisklas
-verslaafd geraakt aan wordfeud (jij ook?> zoek me op. Esmée!!! is mijn gebruikersnaam.)
-Crop Hunger Walk gelopen (Communityservice)
-boodschappen en kleding verzameld voor de mensen die geen huis meer hebben i.v.m. de branden. Als het goed is sta ik in de krant daarvoor, maar ik heb het niet gezien. (Dit is ook weer communityservice)
-veel volleyball gespeeld in weekenden
-weer een nieuwe foreign exchangestudents geplaatst in Brenham dankzij mijn hostsister: Ryan (Zuid-Koreaan). Hij heet eigenlijk Dong, maar mocht een Amerikaans naam uitkiezen.
-fieldtrip naar een restaurantsupply-store met Culinary Arts
-tot half 4 's nachts aan een Engels project gewerkt
-eerste keer in een gele, Amerikaanse schoolbus gereden
-naar Round Top Festival geweest met m'n hostmum en een vriendin van haar, daar hebben we een heel leuk avondje gehad. (Mega Texaanse markt)
-appeltaart gebakken
-pumpkin rolls gemaakt, jammie!!!!
-naar mr. Somebody contest geweest op school, daarna met vrienden gegeten bij Chili's
-naar the Sound Of Music geweest

Het is allemaal niet op volgorde, en ik vergeet vast ook van alles, maar ik moet te ver terug de tijd in om me alles te kunnen herinneren. Oooohhhhh, en het heeft geregend!!! Iedereen was helemaal blij:D, maar nu is het weer back to dry...

Oké, nu kan ik het dan eindelijk hebben over m'n allerleukste week tot nu toe. De Hairspray auditions week!!! Het begon maandag. Iedereen was vrij van school, maar auditanten voor de schoolmusical niet. Ik moest half 10 op school zijn en op het grote podium een liedje zingen voor de jury en m'n concurrenten. Ik zong 16 going on 17 en ondanks dat het niet ging zoals ik wilde was de jury best enthousiast. Daarna hadden we een dansauditie. Dat wordt makkelijk dacht ik, maar nee hoor! Ik zette een lach op en hupte een beetje heen en weer (best schattig), maar de choreografie bleef voor geen meter hangen. Ik had geen callback verwacht, maar ik stond dus wel op de lijst! De volgende dag uit school meer zangaudities tot in de avond. De muziek is zo vrolijk, ik vind Hairspray te gek en heb sinds dinsdag onwijs veel zin in de musical. De meeste mensen die meedoen zijn ook heel erg leuk. Woensdag ging het om het acteren. Ik deed m'n best en het ging goed, ik mocht tot het einde blijven! Veel mensen vinden m'n accent te gek haha en ik kreeg veel lieve complimentjes. Dat maakte me zo vrolijk! We hebben heerlijk gezongen en gedanst met z'n allen, de sfeer is goed. Donderdag geen auditie, maar wel een optreden op school (voor een cijfer, hoe grappig!?). Ik heb het volkslied gezongen, God bless America en Fallin' for you met een dansje erbij. Dat was een leuke avond! Vrijdag werd tijdens de lunch de castlist opgehangen en guess what?!?!?!?! Ik heb een rol in de schoolmusical! De mensen hier zijn heel goed en dit wordt een te gekke productie. Chorus was ook al heel tof geweest, maar nu heb ik echt een part. Een klein part hoor, ik raak namelijk zwanger aan het begin van de musical. M'n gastzusje heeft ook een rol, zij is Amber's mean mum.
http://www.youtube.com/watch?v=kkzcNF-jlWw>dit is de link voor de trailer van Hairspray the movie.


Volgende week gaan we al beginnen en het wordt ook druk met cateren voor Culinary Arts... aangezien ik wel van een beetje druk houd heb dus ik heb een topweek voor de boeg!

M'n weekend was trouwens ook heel leuk! Zaterdagavond volleyball met een hele groep en daarna naar Denny's. Ik vind het nog steeds leuk dat iedereen hier zelf rijdt, dat de muziek hard aangaat in de auto en dat er zo veel kids in een truck rijden. De jongens hielden een all you can eat-contest. Het is maar 4 dollar voor as many pannenkoeken as you want @ Denny's. Het was lachen en daarna bleven er een aantal hangen bij Andie en mij thuis. We hebben buiten gezeten en gezwommen. Mason bleef het langst, met hem hebben we heel gezellig gekletst. Ik kende hem eigenlijk niet voor zaterdag. Vandaag heb ik ook weer buiten gezeten, buiten geleerd en buiten geskyped (het was 26/27 graden, heerlijk!). Vanmorgen naar de kerk, maar we bleven niet lang want Andie had maagkramp. Na de kerk hebben we gegeten bij The Airport: jaren 50 restaurant aan het lokale vliegveld. Vanavond kwamen er vrienden van Jim en Susan over voor een glaasje wijn. Oh en in de middag naar een toneelstuk geweest in Brenham (STEEL magnolias) waarvoor Susan en ik het decor hebben geschilderd, het was goed!

Binnenkort post ik foto's!

Lieve groetjes,

Esmée Louwman
305 Cedar Circle
BRENHAM, TX 77833 (voor Sharon en misschien voor anderen die een keer een kaartje willen sturen)

Reacties

Reacties

Buurman Bart

Ik zei het toch!!!! Goed gedaan Esmee!!! Gefeliciteerd met je rol en wat weer een leuk verhaal.

Yvonne Kloes

Hai Esmee, Naast Phylicia haar verhalen lees ik die van jou ook regelmatig. Vind het leuk om te lezen hoe jij het daar hebt. Zoals ik gelezen heb gaat het met jou ook prima. Groetjes Yvonne Kloes

Sharon

JAAAAAAA

Eindelijk update :) En adres :)

Klinkt super leuk Es!! Heb je ook nieuwe foto's gemaakt? En gefeliciteerd met je rol! En ga jij nog wel naar school? Je doet namelijk zo veel :P Hoe doe je dat? Ik wil ook een leven buiten Hoorn... lukt nog niet zo. :(
xxx

Esmée

Bedankt allemaal!

Sharon, ik heb weer nieuwe foto's gepost hoor en er staan nog meer foto's op Facebook! Jaaa, ik ga zeker naar school haha. Maar ik heb natuurlijk zoveel leuke vakken... Probeer zo veel mogelijk uit, clubjes etc. Komt dan vanzelf!

Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active