Esmée in the U.S.A.

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Esmée

Reacties

Reacties

Ankie Louwman

Lieve Schat,
De "Kop is eraf"...
Je weet nu naar welke Regio je gaat.
Maar wat is het "SPANNEND" allemaal.
Liefs mama van de Cowgirl

Caroline

Lieve Esmée,

Je ziet het, deze oude vrouw heeft een supergeheugen voor getallen, ik heb het onthouden!!
Ik ga deze geweldige ervaring van je volgen en hoop leuke, lieve en gekke dingen te lezen.
Lieve Es maak een tijd van om nooit te vergeten, geniet volop en blijf je lekkere gekke zelf !!

xxx liefs Car

pieter

haha mutsje je snapt natuurlijk wel dat ik het nr onthouden had maar hoef ik eigenlijk niet te zeggen he haha. nou een super tijd daar he xxx pieter

Ronald

Nou lieve Essie, je grote avontuur gaat nu echt snel beginnen, de koffers bijna gepakt, de laatste vrienden, vriendinnen en familie neemt afscheid voor een jaar. Wij nog twee dagen samen en dan ga je; op naar de US of A!! Ik wens je heeeeeel veeeeeel plezier en een fantastisch jaar. xxxxxxxx liefs papalaalap

Ankie

Hee Lieverd,
Wat schijnt het zonnetje lekker in New York :)
Even bijbruinen in het zonnetje in Central Park, niet slecht...Vandaag je laatste dagje in New York,hoop dat je ontzettend hebt genoten van de stad en mooie herinneringen hebt.
Morgen ga je alweer naar je gastgezin.....wat gaat het snel.
Geniet en een dikke kus van mij.
Liefs xxx mams

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active